نوشته شده در تاريخ دو شنبه 30 بهمن 1391برچسب:, توسط محمد صدری |

 

  جلسه هشتم

 

در روز یک شنبه 91/11/29 با حضور معاونت محترم آموزشی دبیرستان آقای مرتضوی برگزار گردید.

دستور کار این جلسه بر این قرار بود که ابتدا ریاست شورای دانش آموزی آقای میلاد هاشمی گزارشی از عملکرد های شورا در نیم سال اول سال تحصیلی بیان کردند:

برنامه ها به شرح ذیل است:

1- برگزاری صبحگاه های متنوع ( انجمن امورصبحگاهی)

2- برگزاری نماز جماعت ( انجمن اقامه نماز )

3- شرکت دانش آموزان در راهپیمایی 13 آبان ( انجمن امور مناسبت ها و انجمن بسیج )

4- مانور زلزله 8 آذر ( انجمن مواجهه با ...)

5- ارائه نمونه سوالات امتحانی برای آمادگی دانش آموزان برای نوبت اول ( انجمن آموزشی)

6- برگزاری برنامه های ده روز اول محرم در محل نمازخانه آموزشگاه با مداحی مداحان اهل بیت : رهنما ، احسانی

7- ساخت وبلاگ شورا دانش آموزی ( اعضای اصلی شورا)

8-برنامه تریبون آزاد در روز های چهارشنبه ( روابط عمومی شورا)

9- افزودن منابع کتابی جدید به کتابخانه آموزشگاه ( انجمن کتابخانه)

و...

 

 در ادامه این جلسه آقای مرتضوی با بیان اینکه شورای دانش آموزی یکی از پایه های اساسی هز مدرسه ای می باشد و با فعالیت های خود میتواند به آموزشگاه در امور اجرایی کمک بسزایی بکند گفتند : شورای دانش آموزی امسال نسبت به سال های گذشته بهتر و فعال تر بوده و امید به آن است که تاپایان سال تحصیلی این امر ادامه داشته باشد و در ادامه افزودند: متاسفانه شورای دانش آموزی در امر صبحگاهی و اقامه نماز کمکار بوده است که انشاءالله در نیم سال دوم  شورای دانش آموزی برای هرچه بهتر برگزاری این دو مراسم تلاش و کوشش خود را فرماید.

در ادامه این جلسه مصوبات اعضای شورا در طول ماه اسفند بعد از تاییید نهایی معاونت محترم مدرسه توسط نایب رئیس شورا محمد صوری قرائت شد:

1- اهدای جوایز رتبه های برتر ( درسی ، اخلاقی ) در روز های پایانی سال

2 برگزاری کلاس های تقویتی ریاضی فیزیک و شیمی برای دانش آموزان پایه دوم 

3-  برگزاری اردو های علمی درون استانی  ( به شرط اجازه آموزش و پرورش)

4- جلسه پرسش و پاسخ در روز های پایانی سال

5- برگزاری طرح روزی برای فردا

 

در پایان جلسه آقای مرتضوی از تمامی فعالیت های شورای دانش آموزی تشکر به عمل آورد.

 

اعضای حاضر:

1- میلاد هاشمی   (رئیس)

2- محمد صدری   (نایب رییس)

3-مسعود جانعلی   (منشی )

4 ابراهیم ولیخانی   ( سخنگو)

 

                                                        عکس ها بزودی گذاشته خواهد شد.

                                      

       

 

 

 

نوشته شده در تاريخ دو شنبه 30 بهمن 1391برچسب:, توسط محمد صدری |


آمدی تا شب های بی ستاره را در ماه غرق کنی و دست های تنها مانده را بگیری و تا خدا بالا بکشی. 
ولادت امام حسن عسکری(ع) مبارک باد. 

 
 
 

بسم الله الرحمن الرحيم

سالروز ولادت امام حسن عسكري عليه السلام

سالروز ولادت با سعادت امام يازدهم حضرت امام حسن عسكرى (عليه السلام) را به تمامى شيعيان جهان تبريك عرض نموده، اميدواريم خداوند متعال توفيق پيروى آن امام همام را به همه ما عنايت فرموده ودر فرج فرزند بزرگوارش حضرت مهدى (عليه السلام) تعجيل فرمايد

حضرت امام حسن عسكرى (عليه السلام) در سال 232 هجرى قمرى در روز هشتم ماه ربيع الثانى در شهر مدينه به دنيا آمد، پدر آن حضرت امام بزرگوار حضرت هادى، ومادرش خانمى به نام حديثه بود. نام ايشان حسن، وكنيه آن بزرگوار ابو محمّد واز القاب ايشان زكى و عسكرى است.
آنچه از صفات بزرگ وفضائل كه لازمه امامت است در آن حضرت جمع بود، يعنى: در علم، وزهد، كامل بودن در عقل وخرد، عصمت، شجاعت، كرم وبزرگوارى از تمام مردم زمان خود برتر بود، وعلاوه بر نصوص كه از پيامبر(صلى الله عليه وآله) وامامان گذشته در باره امامت آن حضرت وارد شده بود، حضرت امام هادى (عليه السلام) يعنى پدر بزرگوارشان نيز تصريح به امامت آن جناب فرمودند، ودر روايتى كه مرحوم شيخ مفيد (رحمه الله) در كتاب گرانقدر ارشاد نقل كرده است، حضرت امام هادى (عليه السلام) چهار ماه قبل از شهادت امام عسكرى (عليه السلام) را وصىّ خود قرارداد، وبه امامت آن حضرت تصريح كرده وگروهى از دوستان و شيعيان را بر اين امر گواه گرفت.
آن حضرت در ميان مردم وبزرگان وحتّى افراد مخالف از احترام خاصى برخوردار بود، به حدّى كه حتى ناخواسته آن حضرت را احترام مى كردند. در اينجا به همين مناسبت وبراى آنكه فضل آن بزرگوار براى خواننده عزيز معلوم شود، داستانى را كه مرحوم شيخ مفيد (رحمه الله)در كتاب ارشاد نقل كرده است مى آوريم.
مرحوم شيخ مفيد (رحمه الله) از ابن قولويه نقل كرده است كه: احمد بن عبيدالله بن خاقان متصدى املاك وخراج شهر قم بود كه از طرف بنى عباس به اين كار گماشته شده بود، پس روزى نام علويان و مذهب آنان، در مجلس او برده شد و او مردى بود كه با اهل بيت دشمنى بسيار داشت. در عين حال گفت:
من مردى از علويان مانند حسن بن على «حضرت امام عسكرى» در وقار وآرامش وعفّت وپاكدامنى وبزرگوارى در نزد خاندان خود نديده ونشناخته ام، به طورى كه همه فاميل او را بر سالمندان وبرزگان خود مقدّم مى داشتند، همچنين همه سران لشگر ووزراء وعموم مردم او را بر سايرين مقدم داشته احترام مى كردند.
روزى پدرم براى ديدار با مردم نشسته بود، ومن بالاى سر او ايستاده بودم، ناگاه در بانان آمده وگفتند: ابو محمّد ابن الرضا بر در خانه است، پدرم به آواز بلند گفت: اجازه اش دهيد تا وارد شود.
من از آنچه از ايشان شنيدم واز جرأت آنان كه نام مردى را در حضور پدرم با كنيه نام بردند متعجب شدم، با آنكه جز خليفه يا وليعهد، يا كسى را كه سلطان دستور داده بود نزد پدرم، با كنيه نام نمى بردند.
پس ديدم مردى گندمگون، خوش اندام، خوش صورت، جوان، باجلالت و هيبتى نيكو وارد شد. چون چشم پدرم به او افتاد، از جا برخاست وچند قدم به سوى او رفت، ومن به ياد ندارم با هيچ يك از بنى هاشم و افسران و برزگان چنين رفتارى كرده باشد، چون به او نزديك شد او را در آغوش كشيده صورت وسينه او را بوسيد، و دست او را گرفته بر مسند خود كه روى آن مى نشست نشانيد، و در كنار او نشسته رو به او كرد وبا او به گفتگو پرداخت.
در ضمن سخنان به آن حضرت مى گفت: قربانت شوم، فدايت شوم، ومن همچنان از آنچه مى ديدم در تعجب بودم، در اين هنگام دربانان آمدند، وخبر از ورود «موفق» برادر خليفه دادند، امّا پدرم همچنان سر گرم گفتگو با امام عسكرى (عليه السلام) بود اعتنايى به آنچه دربانان گفته بودند نكرد، تا زمانى كه غلامان ونوكران برادر خليفه آمدند، پدرم در اين حال آن حضرت را بااحترام وعزت هر چه تمام تر بدرقه كرد، وبه طورى كه موفّق آن حضرت را نبيند او را در آغوش كشيده وبا آن حضرت خداحافظى كرده وآن بزرگوار رفتند. من كه همچنان متعجب بودم به نوكران گفتم: واى بر شما اين چه كسى بود كه شما وپدرم او را اين چنين احترام نموديد؟ گفتند: اين شخص مردى علوى است به نام حسن بن على ومعروف به ابن الرضا، من همچنان در تعجب بودم تا آنكه شب شد، ورسم پدرم آن بود كه شبها بعد از نماز گزارش كارهاى روزانه را تنظيم مى كرد، چون نماز را خواند در برابر او نشستم، گفت: اى احمد كارى دارى؟
گفتم: آرى، اگر اجازه دهى پرسش كنم، گفت: اجازه ات دادم، گفتم: پدر جان اين مردى كه امروز به اينجا آمد وتو به او مى گفتى: پدر ومادرم فداى تو، وآنچنان او را احترام كردى كه بود؟
گفت: پسر جان اين امام وپيشواى رافضيان حسن بن على معروف به ابن الرضا است، سپس كمى سكوت كرده ومن نيز ساكت بودم، آنگاه گفت: پسر جان! اگر خلافت و زمامدارى از خاندان بنى العباس بيرون رود، هيچ كس از بنى هاشم غير او شايسته خلافت نيست، واين به خاطر برترى وفضل وپاكدامنى وپارسايى وزهد وعبادت وخوش خلقى وشايستگى اوست، واگر پدرش را ديده بودى مردى بود خردمند وهوشيار ودانشمند.
احمد مى گويد: من كه اين سخنان را از پدرم شنيدم وآن رفتار را باامام عسكرى (عليه السلام) از او ديدم دچار حيرت وخشم وسرگردانى شدم، بعد از آن تصميم گرفتم كه خود در اين باره تحقيق كنم، به دنبال اين تصميم از افراد مختلف راجع به او پرسيدم، از هيچ يك از بنى هاشم، وسركردگان ونويسندگان وقاضيان وفقهاء وديگر مردم نپرسيدم جز آنكه همه به فضل وكمال او اعتراف كرده او را مردى محترم شمردند، از اين رو مقام وشخصيت او در نظرم بزرگ شد، زيرا ديدم دوست ودشمن او را به نيكى ياد كرده تمجيد وستايش مى كنند.
آن بزرگوار همانند پدران گرامى خويش از چنان اخلاق ورفتار والائى برخوردار بود كه دشمنان نيز تحت تأثير اخلاقش قرار مى گرفتند، به عنوان مثال آن حضرت را به زندانبانى به نام على بن اوتاش سپردند، اين شخص به شدّت باخاندان پيامبر دشمنى مىوزريد، وبا آل ابى طالب با شدت وخشونت رفتار مى كرد، وقتى آن حضرت را به زندان او فرستاند به او گفتند: با او چنين وچار رفتار كن، بيش از يك روز نگذشته بود كه آنچنان در مقابل امام (عليه السلام)تواضع مى كرد كه گونه بر خاك مى گذشت، وسر بزير انداخته به آن بزرگوار نگاه نمى كرد، وهنگامى كه آن حضرت از زندان او بيرون رفت اين شخص از بهترين شيعيان شده بود، واين بواسطه جلالت ومهابت واخلاق امام عسكرى (عليه السلام) بود.
آن حضرت همانند پدران بزرگوارش داراى كرامات ومعجزايى نيز بوده اند كه مورخان نقل كرده اند وما در اينجا فقط به ذكر دو مورد مى پردازيم.
اول: شخصى مى گويد: سر راه امام عسكرى (عليه السلام) نشستم، وقتى آن حضرت رسيد از تنگدستى خويش به آن بزرگوار شكايت كردم وقسم خوردم كه نه درهم ودينارى دارم ونه غذاى صبح وشام، آن حضرت فرمود: آيا به دروغ سوگند مى خورى با اينكه دويست دينار در زير خاك پنهان كرده اى، واينكه مى گويم نه براى آن است كه چيزى به تو ندهم، اى غلام آنچه باخود دارى به او بده، غلامش صد دينار به من داد، سپس روى بمن كرده فرمود: تو آن دينارها كه در زير خاك پنهان كرده اى در وقتى كه سخت بدانها نيازمند هستى از آنهامحروم خواهى ماند، وراست فرمود، زيرا آن پول كه حضرت داد خرج كردم، ودرهاى روزى بر من بسته شد، وبه ناچار به سراغ پولى كه در زير خاك پنهان كرده بودم رفتم اما اثرى از آن نيافتم، بعد فهميدام كه پسرم جاى پولها را دانسته، وآنها را برداشته وگريخته است، وبه هيچ چيز از آن پولها دست نيافتم.
دوم: شخصى به نام احمد بن محمد مى گويد: در زمانى كه مهتدى عباسى دست به كشتار مواليان ترك ووابستگان خود زد، من نامه اى به حضرت عسكرى (عليه السلام) نوشتم كه: سپاس خداى را كه او را از ما به خود سرگرم كرد، زيرا من شنيده بودم كه او شما را تهديد به قتل كرده است وگفته است كه: من ايشان را از روى زمين بر مى دارم، حضرت عسكرى (عليه السلام) به من نوشت: عمر او به اين كارها كفاف نخواهد داد، از امروز پنح روز بشمار وروز ششم پس از خوارى وذلتى كه به او برسر گشته خواهد شد، وچنان شد كه آن حضرت فرموده بود.
ودر اينجا بعض از كلمات حكمت آميز حضرت امام حسن عسكرى (عليه السلام) ذكر ميكنيم.
1 ـ فرمود جدال مكن ميرود خوبى و حسن تو و مزاح مكن كه جرئت مى كنند ودلير مى شوند بر تو.
2 ـ وفرمود از تو اضح است آنكه سلام كنى بر هر كس كه ميگذرى بر او، وآنكه بنشينى در جائى كه پست تر است از مكان شريف مجلس 
3 ـ وفرمود پارساترين مردم كسى است كه توقف كند نزد شبهه، وعابدترين مردم كسى است كه بپا دارد فرائض را، وزاهدترين مردم كسى است كه ترك كند حرام را، واز همه مردم كوشش ومشقّتش بيشتر است كسى كه ترك كند گناهان را.
4 ـ وفرمود مشغول نسازد تورا روزى كه خدا ضامن آن شده از عملى كه بر تو فرض است.
5 ـ وفرمود از ادب دور است ظاهر كردن خوشحالى نزد شخص غمناك.
6 ـ وفرمود: همانا از براى جود وبخشش اندازه ومقدارى است پس هر گاه زياد شده از آنمقدار پس آن اسراف است.
براى خرم واحتياط مقدارى است پس يرگاه زياد شد از آنمقدار پس آن جبن وترس است.
واز براى اقتصاد وميانه روى مقدارى است پس هرگاه زياد شد بر آن پس آن بخل است.
واز براى شجاعت مقدارى است پس هرگاه زياد شد بر آن تهوّر وبى أدبى است.
وكافى است تورا از براى ادب كردن نفست اجتناب كردنت از چيز يكه مكروه وناپسند بيشمارى از غير خودت.

نوشته شده در تاريخ شنبه 28 بهمن 1391برچسب:, توسط محمد صدری |

 

 

 

 

مژده مژده :    

 

اتاق گفت و گوی سایت دبیرستان شهید رضویان راه اندازی شد 

 

 

 

 

 

 

 

 

برای امنیت بیشتر این اتاق گفت و گو به 4 نفر( دانش آموزان دبیرستان ) به عنوان ناظر نیاز دارد .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

این اتاق گفت و گو فقط مختص

دانش آموزان دبیرستان شهید رضویان

بوده

و به صورت عمومی نمی باشد.

 

 این اتاق گفت و گو براساس قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد و از هرگونه صحبت های سیاسی ، غیر اخلاقی و ... در این اتاق پیگرد قانونی دارد

 

 

 

برای ورود به اتاق  روی تصویر  زیر کلیک کنید .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 26 بهمن 1391برچسب:, توسط محمد صدری |
  رتبه ها  کلاس های اول کلاس دوم تجربی کلاس سوم تجربی
اول           محمد شاه حسینی

      محمد صدری

     حامد پرنیخ

      محمد علی نجفی
دوم        علی کاظمی         محمد نور الهی     محمد رضا اشراقی
سوم     وحید ضرغامی

      یوسف میرباقری

       سید حسین قریشی

         

 

موفق و موید و پیروز باشید...

به دلیل نداشتن اطلاعات کافی ممکن است در اسامی و رتبه ها اشتباهی رخ داده شده باشد

نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 26 بهمن 1391برچسب:, توسط محمد صدری |

 
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 26 بهمن 1391برچسب:, توسط محمد صدری |

<div id="13608295987916525"><script type="text/JavaScript" src="http://www.aparat.com/embed/S80W2?data[rnddiv]=13608295987916525&data[w]=640"></script></div>

نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 25 بهمن 1391برچسب:راهپیمایی 22 بهمن 91 , توسط محمد صدری |

 انقلاب ما ، انفجار نور بود     " امام خمینی (ره) "


 

  وحدت 

همبستگی 

شجاعت

و ... 

همه آمدیم ، 

همه با هم آمدیم 

حضور ما ، دشمنان مارا ترساند 

حضور ما دشمنان مار لرزاند

 

 

 

با حضور خود سیلی محکمی بر چهره دشمنان اسلام و جمهوری اسلامی زدیم 

 

 

با حضور خود نشان دادیم  پیرو رهبرمان هستیم .

خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست...

 

برای مشاهده بر علامت شروع کلید کنید.

با 

 

 برای دانلود لینک مستقیم  اینجا کلیک کنید  حجم 15 مگابایت 

 برای سلامتی آقا امام زمان (عج) صلوات محمدی پسند.

 

 

 

 

نوشته شده در تاريخ سه شنبه 24 بهمن 1391برچسب:, توسط محمد صدری |

 

arabic آموزش درس عربی سال اول دبیرستان

جزوه درس زیبای عربی ۱ را هم اکنون می توانید از سایت دبیرستانی کنکوری دانلود نمایید

 دانلود با لینک مستقیم

 
 

 

نوشته شده در تاريخ جمعه 20 بهمن 1391برچسب:, توسط محمد صدری |

    با عرض سلام و خسته نباشید خدمت دانش آموزان دبیرستان شهید رضویان

جهت بالا رفت آمار بازدید این وبسایت و متنوع بودن مطالب ، این وبسایت نویسنده می پذیرد.

جهت ثبت نام در قسمت نظرات همین مطلب نام و نام خانوادگی خود + پایه تحصیلی + نوع مطلب مورد نظر ( علمی ، آموزشی ، مذهبی، طنز و...)  را قرار دهید .

 برای اطلاعات بیشتر به روابط عمومی شورا دانش آموزی مراجعه نمایید.

با تشکر 

 محمد صدری   
 مدیر وبسایت و نایب رئیس شورای دانش آموزی دبیرستان شهید رضویان 

 

 

نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 19 بهمن 1391برچسب:, توسط محمد صدری |

  نرم افزارتعیین رشته

ساخته شد!

نرم افزار تعیین رشته برای موبایل توسط گروه دانشنامه بلاگ طراحی شده و دارای مزیت های فراوانی میباشد

 

از جمله مزایای آن :

  • دارا بودن امکان جستجوی بسیار قوی
  • دارا بودن موضوع بندی
  • قابل نصب بر روی همه گوشی ها java
  • دارای محیطی زیبا بایک تم
  • معرفی رشته های مهندسی,پزشکی و…
  • و…

icon logo apps اولین نرم افزار موبایل معرفی رشته دانشگاهی در ایران

 

» برای دانلود اینجا کلیک کنید !

» قیمت : دعا برای قبولی خودم….67 اولین نرم افزار موبایل معرفی رشته دانشگاهی در ایران!!!!

» رمز : www.irenc.ir

منبع: سایت دبیرستانی کنکوری   www.fera.ir

تذکر مهم:این نرم افزار به وسیله کتاب ساز موبایل یعنی نرم افزار کتابچه طراحی شده .این نسخه رایگان است.

کاری از شایان رمضی (منبع)
برچسب‌ها: 
اولین نرم افزار موبایل معرفی رشته دانشگاهی در ایرا

 

 

نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 18 بهمن 1391برچسب:, توسط محمد صدری |

     خجسته باد این پیروزی 

همه  با هم در راهپیمایی 22 بهمن سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران  شرکت خواهیم کرد و مشت محکمی بر چهره استکبار جهانی خواهیم زد. 

وعده ی ما 

1391/11/22

  جشن پیروزی انقلاب

 

مسیر های چهار گانه راهپیمایی 22 بهمن در شهرستان دهاقان:

مسیر شماره 1: محل تجمع راهپیمایی روبه روی سپاه ، بلوار انقلاب ، خیابان معلم، خیابان شهید بشارت، خیابان  شهید موسوی ، حسینیه اعظم

مسیر شماره 2: عطا آباد ، خیابان معلم ، خیابان شهید بشارت ، خیابان شهید موسوی ، حسینیه اعظم

مسیر شماره 3: نهضت آباد ، بلوار انقالاب، خیابان معلم، خیابان شهید بشارت، خیابان  شهید موسوی ، حسینیه اعظم

مسیر شماره 4: خیابان شهید حجازی ، میدان دفاع مقدس ، خیابان شهید موسوی ، حسینیه اعظم
 
 
                                                               ساعت شروع : 10 صبح
 

 

مرگ بر آمریکا

مرگ بر اسرائیل

مرگ بر ضد ولایت فقیه

****

 

Death to America
 
Death to Israel.
 
Down against clerical
 

****

 

 

 

الموت لامريكا
 
الموت لاسرائيل.
 
انخفض مقابل رجال الدين

 

****

 

美国去死

 

死亡以色列。

 

,与文书

****

 

 

미국에게 죽음을

 

이스라엘에게 죽음을.

 

아래 사무에 대한

****

 

 

 

نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 18 بهمن 1391برچسب:, توسط محمد صدری |

 

 

به نام خدا

 

مشخصات نرم افزار:

نام : نرم افزار فیزیک کنکور – نسخه ی نهایی ۱۳۹۱

تهیه و تدوین : هادی بایزیدی

ساخته شده در گروه آموزشی آلم

حجم:۵۶مگابات(با حجم کمتر)

 

توضیحات نرم افزار:

نرم افزار حاضر شامل تمامی کنکور های سراسری و آزاد از سال ۱۳۶۲ تا ۱۳۹۰ می باشد اما توجه داشته باشید کاربرانی که نمی توانند نرم افزار را به صورت یکجا دانلود کنند به همین دلیل برای اینکار و بالا نرفتن حجم نرم افزار ، آن را در ۳ قسمت بر روی سایت قرار خواهیم داد که قسمت اول
در برگیرنده ی سوالات از سال ۱۳۶۲تا۱۳۷۰می باشد
، قسمت دوم شامل۱۳۷۱تا۱۳۸۰و قسمت سوم شامل سوالات از ۱۳۸۱تا۱۳۹۰ می باشد که به اینصورت می توانید هر ده سال را به صورت جداگانه داشته باشید در ضمن توجه داشته باشید که بخش های دیگر نرم افزارکه شامل سوالات کنکور های فیزیک ازسالهای ۱۳۹۰ به بعد می باشد که بعد از برگزاری کنکور های سراسری و آزاد و در دست داشتن سوالات نرم افزار آپدیت شده و مجدداً بر روی سایت قرار خواهد گرفت

برخی از ویژگی های نرم افزار:

۱-دارا بودن تمامی سوالات کنکور سراسری و دانشگاه آزاد اسلامی از سال۱۳۶۲ تا ۱۳۹۰

۲-شامل سوالات رشته ی ریاضی و تجربی

۳-کار کردن بر روی تمامی سیستم های رایانه ای مانند

۴-استفاده ی ساده و آسان

۵-رایگان

….

در ضمن نرم افزار حاضر و یا سه قسمت مذکور در بالا هیچ گونه پسوردی ندارند فقط کافی است که از ورژن های جدید نرم افزار ادوب آکروبات ردر استفاده نمائید . بخصوص ورژن های ۱۰ به بالا و نیز در صورتی که ورژن های جدید نرم افزار را ندارید از قسمت نرم افزار های مورد نیاز در پایین دانلود فرمائید

در صورتی که سوال ، پیشنهاد و نظری داشتید می توناید از طریق سایت یا ایمیل با ما در میان بگذارید

download bottom 5  نرم افزار فيزيک کنکور

منبع:مرکز دانلود نمونه سوالات

www.fera.ir

نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 18 بهمن 1391برچسب:, توسط محمد صدری |

 یک دیکشنری متفاوت و جالب 

 

02 دیکشنری متفاوت

وقتی در حال خواندن متنی روی کامپیوتر، گوشی هوشمند یا تبلت هستید و به کلمه ناآشنایی برمی‌خورید، می‌توانید به آسانی برنامه دیکشنری را احضار کنید، کلمه را در برنامه کپی‌پیست کنید و معنی کلمه را ببینید. اما وقتی که متن به صورت کاغذی در دستتان باشد، چه؟!

البته می‌توانید پشت کامپیوتر بروید یا اپلیکیشن دیکشنری گوشی خودتان را باز کنید، کلمه را تایپ کنید و معنی کلمه را نگاه کنید، اما این روند اندکی دشوار است.

حالا یک محصول جالب ساخته شده است که این کار را بسیار آسان می‌‌کند، این دیکشنری جالب، یک اسکنر کوچک دارد که می‌توانید آن را روی کلمه ناآشنا بگذارید، به محض این کار دیکشنری معنی کلمه را به شما نشان می‌دهد. این دیکشنری با استفاده از اسپیکرهایی که دارد، تلفظ صحیح کلمه را هم به اطلاع شما می‌رساند.نمایشگر این دیکشنری جالب ۴/۲ اینچی و رنگی است. قیمت این دیکشنری ۲۴۰ دلار است.

نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 18 بهمن 1391برچسب:انیمیشن حد " حد" ریاضی " سوم تجربی " سوم , توسط محمد صدری |
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 18 بهمن 1391برچسب:, توسط محمد صدری |

 

 

phys 22 www alm loxblog com  سوالات مرحله ی اول بیست و دومین المپیاد فیزیک ایران

سوالات مرحله ی اول بیست و دومین المپیاد فیزیک ایران

 

download bottom 5  سوالات مرحله ی اول بیست و دومین المپیاد فیزیک ایران

 

نوشته شده در تاريخ سه شنبه 17 بهمن 1391برچسب:, توسط محمد صدری |

 جشن پیروزی امروز از ساعت 9:35 شروع شد و با صرف آش به پایان رسید

برنامه هایی چون :

اخبار طنز 20:31

مسابقه ماست خوری

مسابقه سیب خوری

مسابقه بادکنک

شیرین کاری و طنز

نماهنگ و ...

 

عکس های این مراسم تا هفته آینده در این قسمت گذاشته خواهد شد.

*** شورا دانش آموزی دبیرستان شهید رضویان( انجمن امور مناسبت ها )***

 

 

نوشته شده در تاريخ یک شنبه 15 بهمن 1391برچسب:, توسط محمد صدری |

      برای ثبت نام مسابقه در قسمت نظرات این قسمت رفته  و ثبت نام کنید 


نام و نام خانوادگی و رشته یا پایه ی تحصیلی خود را فراموش نکنید

نوشته شده در تاريخ سه شنبه 10 بهمن 1391برچسب:, توسط محمد صدری |

 Dibazar برنامه 12 دی مهندس امیر دیبازر (فرصت برابر)

 

MP3 4konkoor82 blogfa com برنامه 12 دی مهندس امیر دیبازر (فرصت برابر) برنامه ۱۲ دی مهندس امیر دیبازر ـ (۱۴ تا ۲۶ دی ۱۳۹۱) : پیکوفایل

PDF 4konkoor82 blogfa com برنامه 12 دی مهندس امیر دیبازر (فرصت برابر) اسلاید ۱۲ دی مهندس امیر دیبازر ـ (۱۴ تا ۲۶ دی ۱۳۹۱) : پیکوفایل |لینک مستقیم

winrar برنامه 12 دی مهندس امیر دیبازر (فرصت برابر) اسلاید ۱۲ دی مهندس امیر دیبازر ـ (۱۴ تا ۲۶ دی ۱۳۹۱) ـ (تفکیک شده برای هر رشته) :

اختصاصی تجربی : پیکوفایل | لینک مستقیم

اختصاصی ریاضی : پیکوفایل | لینک مستقیم

دروس عمومی : پیکوفایل | لینک مستقیم

 

منبع :

www.fera.ir

نوشته شده در تاريخ دو شنبه 9 بهمن 1391برچسب:, توسط محمد صدری |

                         

اس‌ام‌اس تبریک ولادت پیامبر اكرم (ص) و امام جعفر صادق (ع)

رسول الله

 

جهان را حق به عشقش آفریده/ وجودش کلِ هستی را خریده

بگویم از مه رویِ محمّد(ص)/ کسی زیباتر از او را ندیده

 

دو چشمِ آمنه بر روی احمد/ گره خورده دلش بر موی احمد

گهی خندان گهی محو تماشا/ چو می‌بیند خمِ ابروی احمد

خجسته میلاد پیامبر اکرم مبارک باد

 

محمّد(ص) وارث پیغمبران است / که او سلطانِ شهرِ دلبران است

به حق فرمود حق لایزالی/ محمّد(ص) علت خلقِ جهان است

میلاد خاتم پیامبران بر شما مبارک

 

امام صادق(ع)

 

گوش کن هفت آسمان در شور و حالی دیگرند

عرشیان و فرشیان نام محمّد(ص) می‌برند

ولادت حضرت محمد(ص) بر شما مبارک

 

امشب سخن ازجان جهان بایدگفت/ توصیف رسول انس و جان باید گفت

در شـــــام ولادت دو قــطب عال / تبریک به صاحب الزمان (عج) باید گفت

 

اسم تو نور امـید است و صفای سینه هاست

دین تو اسلام عشق است و بدور از کینه هاست

روز میـلادت شدم مست می عرفان تو

آیه شرع است و حق است، خط به خط قرآن تو

 

مـــــژده ایـــدل کــه مـهــیــن آیـت یــزدان آمــد

مــشــعــل راه هـدا خـتــم رســـولان آمـد

تـا زنـــده پـــرچـــم تــوحـیــد بـهـر بـــام و دری

بـهـر نــابـودی اصــنـــام شــتــابـان آمــد

مـسـلـمـیـن را بـده از قـول خــــداونـــد نــویـــد

اشــرف خـلـق جـهـان نـیـر تــابـــان آمـد

 

عترت آمد از آیینه‌ام

کیست در غار حرای سینه‌ام

رگ رگم پیغام احمد می‌دهد

سینه ام بوی محمد(ص) می‌دهد

میلاد پیامبر اکرم و امام صادق (ع) تهنیت باد

 

صادق که اساس دین ازاو شد معمور

بودند ملایک پی امرش مامور

میلاد ششمین اختر تابناک آسمان ولایت و نبی اکرم، نور هدایت مبارک باد

 

میلاد نبی اکرم بهانه خلقت و قرآن ناطق، امام صادق(ع) بر شما تبریک وتهنیت باد

 

ای ششم پیشوای اهل ولا

خلق را رهبری به دین هدی

پای تا سر خدا نمایی تو

هم ز سر تا بپای صدق و صفا

ولادت امام جعفر صادق علیه السلام و نبی اکرم (ص) مبارک

 

هفده ربیع الاول، سالروز طلوع خورشید پرفروغ آسمان علم الهى و برگیرنده نقاب از چهره حقایق، امام جعفر صادق علیه السلام بر همه مسلمانان عالم مبارک باد!

 

دلم به یاد تو امشب لبالب از شور است

تو کیستی که حریمت چو کعبه مشهور است؟

میلاد نبی اکرم (ص) مبارک

 

ماه فرو ماند از جمال محمد(ص)

سرو نباشد به اعتدال محمد(ص)

قدر فلک را کمال و منزلتى نیست

در نظر قدر با کمال محمد(ص)

میلاد نور مبارک

 

حق چو دید آن نور مطلق در حضور

آفرید از نور او صد بحر نور

آفرینش را جز او مقصود نیست

پاک دامن تر زاو موجود نیست

میلاد نبی اکرم (ص) و امام صادق (ع) گرامی باد

 

ای چراغ دانشت گیتی فروز

تا قیامت پیشتاز علم روز

آفرینش را کتاب ناطقی

اهل بینش را امامِ صادقی

ولادت امام جعفر صادق علیه السلام مبارک

 

از مکه فروغ ایزدی پیدا شد

سر چشمه فیض سرمدی پیدا شد

در هفدهم ربیع از دخت وهب

نو دسته گل محمدی (ص) پیدا شد

 

به آمنه بنت وهب، خدا عطا کرده پسر

پسر چه گویم که به خلق، خدا عطا کرده پدر

میلاد پیامبر رحمت، تاج آفرینش بر شما خجسته باد.

 

ز آسمان دل من خورشید و مه برآمد

شب میلاد احمد با پور حیدر آمد

همه شادی نمایید که میلاد نبی شد

جلوه ی نور صادق ز بعدش منجلی شد

 

دلا میلاد ختم المرسلین است

فروغ آسمانی در زمین است

محمد (ص) مهر ظلمت‌سوز آمد

شب یلدای ما را روز آمد

 

بهار بی خزان، روی محمد(ص)

بهشت جاودان، کوی محمد(ص)

معطر ساخت گلزار جهان را

شمیم تار گیسوی محمد(ص)

میلاد جامع علم و عمل و عبادت ، پرچم دار شاهراه ولایت علوى، حضرت امام جعفر صادق علیه السلام گرامى باد!

 

صدای بال و پر جبرئیل می‌آید

شب است و ماه به آغوش ایل می‌آید

لب کویر پس از این ترک نخواهد خورد

که ساقی از طرف سلسبیل می‌آید

لباس خاطره را از حریر عشق بدوز

حلیمه! نزد تو فردی اصیل می‌آید

نگاه آمنه از این به بعد می‌خندد

چرا که معجزه‌ای بی‌بدیل می‌آید

میلاد پیامبر رحمت، تاج آفرینش بر شما خجسته باد

 

حق چو دید آن نور مطلق در حضور/ آفرید از نور او صد بحر نور

آفرینش را جز او مقصود نیست/ پاک دامن تر زاو موجود نیست

میلاد نبی اکرم (صلی الله علیه و آله) و امام صادق علیه السلام گرامی باد

 

رسول الله تودر خلوتِ وحدت خلیلی

بعدِ ذاتِ واحدِ مطلق به هستی بی‌بدیلی

بر گزینِ دست یزدان از میان نخبگانی

پیش هر صاحب نظر در صورت و معنا جمیلی

منبع اندیشه رود خروشان حیاتی

شهر علمی، کوهِ حلمی، قُلزم عقل عقیلی

 

ای چراغ دانشت گیتی فروز/ تا قیامت پیشتاز علم روز

آفرینش را کتاب ناطقی/ اهل بینش را امامِ صادقی

ولادت امام جعفر صادق علیه السلام مبارک

 
نوشته شده در تاريخ دو شنبه 2 بهمن 1391برچسب:, توسط محمد صدری |

 

 

باسمه تعالی

السَّلاَمُ عَلَیْكَ یَا بَقِیَّةَ اللَّهِ فِی أَرْضِهِ

نهم ربیع الاول ؛ خجسته سالروز آغاز ولایت ، امامت و زعامت آخرین ذخیره الهی 
و دوازدهمین گوهر تابناک آسمان امامت و ولایت ؛

حضرت صاحب العصر و الزمان ، مهدی موعود ( عجل الله تعالی فرجه الشریف ) 
بر تمامی شیعیان ، رهروان ، ارادتمندان و منتظران ظهور شریف 
آن امام همام غایب از نظر (ع) ، مبارک و فرخنده باد.


« اللهم عجل فرجه و سهل مخرجه و اوسع منهجه »

 
 
 
 
 
 
 
آغاز امامت و ولایت امام زمان عج بر شما مبارک باد !
 

 

 

 

عید امامت و ولایت مولانا صاحب العصر و الزمان(عج ) بر تمامی شیعیان

آن حضرت مبارک باد !


دبیرستان شهید رضویان شهرستان دهاقان
شورای دانش آموزی

 

 

نوشته شده در تاريخ دو شنبه 2 بهمن 1391برچسب:, توسط محمد صدری |

 دانلود جزوه آموزشی تمام واکنش های شیمی کنکور

04.zamime جزوه آموزشی تمام واکنش های شیمی کنکور

 


floppy24 جزوه آموزشی تمام واکنش های شیمی کنکورحجم : ۴۵۵ کیلوبایت

download جزوه آموزشی تمام واکنش های شیمی کنکوردانلود : لینک مستقیم | لینک کمکی

key24 جزوه آموزشی تمام واکنش های شیمی کنکور رمز فایل : www.fera.ir

منبع : دبیرستانی  کنکوری

razaviansh.lxb.ir

منبع \: www.fera.ir


.: Weblog Themes By LoxBlog :.

تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.